Heb jij moeite met brieven schrijven? Vanaf heden zijn er voorbeeldbrieven beschikbaar die jou kunnen helpen zelf een goede brief te schrijven.

Het komt goed

Pronken met je taalkunsten? Wil je je opvattingen op een andere manier verkondigen? Wil je ontdekt worden? Schrijf je artikelen hier.
Post Reply
Mumof2
Newbie

Het komt goed

Post by Mumof2 » Mon Sep 11, 2017 2:38 pm

Een dag in het park of in het winkelcentrum zijn één van de bezigheden waar ik met vreugde naar uitkijk. De kinderen gedragen zich keurig en ik kan ten volle genieten van een beetje rust. Tot voor kort was dit allemaal mogelijk. Tijdens één van mijn rustige wandelingen besloot Lana opeens dat ze niet meer in de kinderwagen wilde zitten en Yana had er schoon genoeg van om vastgebonden te zitten in een draagzak. Samen hadden ze besloten dat ze meer van de wereld wilden zien. En dat tegelijkertijd. Schreeuwend en huilend lieten ze van zich horen. :shock: ... Ik wist niet hoe snel ik het winkelcentrum moest verlaten en richting huis te lopen. Ik dacht te boffen dat ik nog rustig naar buiten kon gaan met twee kleine kinderen. Bleek dit maar van korte duur te zijn :roll: . Bij aankomst thuis sliepen ze alletwee als roosjes... de gedachte om terug te gaan kwam heel even in mij op, maar toen bedacht ik mij dat we ook nog Netflix hebben :D.

Butterfly
Average Member

Re: Het komt goed

Post by Butterfly » Sat Sep 16, 2017 5:23 pm

Ahhahahahhahaha.. zoals de titel zegt. Het komt goed :there:
Get rich or die tryin'

CopyRight
Moderator

Post by CopyRight » Wed Sep 20, 2017 3:50 pm

Aawhhh.... later ga je er om lachen met ze.
The most powerful weapon is your pen.

Sharukh
Junior Member

Post by Sharukh » Fri Sep 22, 2017 3:08 pm

Ahhah grappig
Kabhi Khushi Kabhie Gham...

Kareena
Average Member

Post by Kareena » Fri Sep 29, 2017 12:37 pm

(L1) (L1)
Just smile... :D

Hidjaab
Junior Member

Post by Hidjaab » Sat Oct 07, 2017 3:59 pm

(89)
A moment of patience in the moment of anger prevents thousands of moments of regret.

Post Reply